Vanliga frågor & svar:
- Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
För närvarande erbjuder vi endast Swish som betalning. - När betalar jag?
Betalning sker vid leverans av byxor. - Kan ni komma andra tider & platser än de som anges under "Laga dina jeans"?
För att få ekonomi i upphämtning & leveranser behöver våra cykelbud samordna transporter.
Skulle antalet kunder bli stort kommer vi utöka antalet tider & upphämtningsområden. Sprid gärna ordet att vi finns genom att dela vår sida på FB genom att använda knappen nedan: - Måste jag vara hemma när ni hämtar upp mina byxor?
Vill du kan du lägga dina byxor i en påse och hänga dem på dörren. Vi kan tyvärr inte ta något ansvar för byxorna förrän vårt cykelbud hämtat upp dem. - Måste jag vara hemma när ni lämnar mina lagade byxor?
Betalning sker vid leverans av byxor. Har du inte möjlighet att ta emot vårt bud kan du välja att betala i förskott i samband med att du får bekräftelse att dina byxor är lagade och färdiga för leverans. - Erbjuder ni lagningar av andra plagg än byxor?
Vårt fokus ligger på att laga byxor i allmänhet och jeans i synnerhet. -
Vad ingår i priset vid lagning av en byxa?
Vid lagning av en byxa enligt ordinarie prislista ingår lagning av max 2 hål. T.ex. ett hål i grenen och ett vid knät. Har du ett plagg med fler hål, eller fickor som behöver lagas - kontakta oss för offert.