Vanliga fragorpng

  • Hur betalar jag?

    Via Swish!

  • När betalar jag?

    Betalning sker vid leverans av plagg.

  • Erbjuder ni lagningar av andra plagg än byxor?

    Vårt fokus ligger på att laga byxor i allmänhet och jeans i synnerhet. Dock kommer vi inom kort utöka med andra sorters lagningar i takt med att fler symästare ansluter sig till vår plattform.

  • Vad ingår i priset vid lagning av en byxa?

    I grundpriset vid lagning av en byxa ingår lagning & förstärkning av ett hål/reva. T.ex. ett hål i grenen.
    Önskar man lagning av flera hål eller förstärkning av flera områden (där det ännu inte är hål men är på väg) finns det som tilläggstjänst.

  • Varför behöver jag ta en bild på det jag vill ha fixat? 

    För att göra det enkelt &tryggt för både dig & våra sömmare skickar du in en bild på det du vill ha fixat. Du får prisförslag från oss utan att binda dig till att laga något. Detta är tänkt att ersätta din promenad till skräddaren för att få bästa möjliga pris - smart va!?

  • Kan ni komma andra tider & platser än de som anges under "Leveransalternativ"?

    För att få ekonomi i upphämtning & leveranser behöver våra cykelbud samordna transporter.

    Samtidigt som fler kunder använder Circle Wears tjänster, kommer upphämtningar och leveranser att ske mer frekvent. Detta leder i sin tur till att vi kan utöka våra tider, upphämtningsplatser och täcka flera nya områden.


    Sprid gärna ordet att vi finns genom att dela vår sida på FB genom att använda knappen nedan:
    FB-gillapng


  • Måste jag vara hemma när ni hämtar upp mina byxor?

    Om du vill kan du lägga dina byxor i en påse och hänga dem på dörren. Observera att vi tyvärr inte kan ta ansvar för byxorna förrän vårt cykelbud har hämtat upp dem. Du blir meddelad när de hämtas upp.


  • Måste jag vara hemma när ni lämnar mina lagade byxor?

    Betalning sker vid leverans av byxorna. Om du inte har möjlighet att ta emot vårt bud kan du välja att betala i förskott när du får bekräftelse på att dina byxor är lagade och klara för leverans.

  • Jag tycker ni har en grym tjänst men ni finns ju inte där jag bor!?

    Fyll i vårt kontaktformulär nedanför så hör vi av oss inom kort när vi finns nära dig.  Vi växer fort... :)

Prisforslag-lila-knapppng